Przeczytaj koniecznie zanim kupisz smartfon DOOGEE

Informujemy, że z dniem 1 listopada 2015 roku, wszystkie smartfony pochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji są oznakowane. Hologram DOOGEE Polska umieszczony jest na pudełku. Przypominamy, że wszystkie urządzenia pochodzące z naszej dystrybucji objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym w przypadku klientów indywidualnych. Firmom gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy. Wszelkie naprawy gwarancyjne realizowane są w Polsce, w naszym serwisie w Warszawie. Lista sklepów oferujących smartfony DOOGEE z oficjalnej polskiej dystrybucji, znajduje się pod tym adresem. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub faktura VAT.

hologram

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi realizacji gwarancji na terenie Polski, uruchomiliśmy nowy system przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych oraz wprowadziliśmy rejestr numerów IMEI smartfonów oferowanych przez DOOGEE Polska.

Dzięki temu w łatwy i szybki sposób każdy z użytkowników produktów firmy DOOGEE może sprawdzić, czy jego urządzenie pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji. W przypadku poprawnej weryfikacji, wyświetlona zostanie nazwa modelu oraz data wprowadzenie go do systemu. Jeśli jednak numer IMEI nie zostanie znaleziony w naszej bazie danych oznacza to, że smartfon nie pochodzi z polskiej dystrybucji, i tym samym wszelkie zgłoszenia reklamacyjne należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy urządzenia. DOOGEE Polska nie bierze odpowiedzialności za smartfony niepochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji.

W celu zgłoszenia reklamacji oraz sprawdzenia statusu naprawy odsyłamy na zakładki Serwis.

2 komentarzy

Odpowiedz na „GerardAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *