Wszystkie telefony pochodzące z Oficjalnej Dystrybucji Doogee Polska objęte są 24 miesięczną gwarancją (12 miesięcy dla firm) naprawy dokonywane są w naszym serwisie w Warszawie.

Wszystkie telefony zakupione z Oficjalnej Dystrybucji posiadają hologram na pudełku zdjęcie poniżej:

 

Czy telefon pochodzi z dystrybucji Doogee Polska oraz czy jest objęty gwarancją realizowaną w naszym serwisie można sprawdzić w naszej bazie danych wpisując numer IMEI telefonu

Baza danych telefonów pochodzących z Oficjalnej Dystrybucji Doogee Polska:

 

ZGŁASZANIE REKLAMACJI

1. Wypełnij formularz reklamacji. Prosimy o podanie prawidłowego adresu wraz z telefonem kontaktowym na, który ma być odesłany produkt po naprawie. Proszę zamieścić również dokładny opis usterki ułatwi nam to naprawę.

formularz

2. Po wypełnieniu formularza reklamacji zostanie wygenerowany numer reklamacji RMA. Ważne, aby umieścić numer reklamacji RMA na kopercie oraz wewnątrz przesyłki.

 

3. Zapisz sobie numer zgłoszenia RMA, gdyż za pomocą tego numeru oraz podanego numeru telefonu komórkowego można sprawdzić status naprawy.

4. Ważne, żeby do reklamowanego produktu dołączyć kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.


Adres do wysyłki urządzenia do reklamacji:

Mag-Tech Import-Export
ul. Krańcowa 57/U1
02-493 Warszawa

kontakt: serwis@swiatandroid.pl